阿辙

🆗
Feel Good - Gryffin/ILLENIUM/Daya

【人地】标题如歌名

1,糖
2,短小

非常君轻轻的摸了摸地冥的头,

又因为赶稿太晚不小心睡着了吗

心疼又无可奈何的笑了笑,揽起他的腰,将地冥抱了起来,
睡意沉沉中他乖乖的窝在非常君的臂弯之间。


------------------------------------------

Yeah, I doubt, I doubt myself,
我时常会怀疑我自己,
And I'm too proud to ask for help,
我心高气傲不愿向你求援,
When you see me beside myself,
当你看到我情绪失控。


11:00的闹钟堪堪响起,地冥茫然睁眼,

怎么又在床上

任铃声响着,

I don't have to explain it, baby,
我没必要跟你解释 亲爱的,
Yeah, I'm over picking fights,
我曾犹豫过要不要挑起无谓的争执,
And trying to mend it with the high,
曾试图花高价修补我们脆弱的情感,
Don't wanna know that I'm not right,
不愿相信这样做不对,
I know that I've been lately, lately,
我知道一切为时过晚。

地冥听着歌声,慢慢悠悠地套上衣服。

拿起手机,出了房门。

秋天,阳光正好,过了暑热,少了燥动,添了几分温和,一如他们的感情。

热恋期后的温存暖的心脏停不下来。

坐在秋日阳光里笑意盈盈的人,却是温暖如春,
“早”

“嗯”

铃声还在响,一如心声。

Yeah, sometimes I need someone to pick me up,
有时我需要能带我离开这里的人,
Overdose my mind with the things I love,
我总在所爱的事上花费过多心思,
You can take me there, when my heart beats,
你可以带我去往让我心悸的地方,
When my heart beats free,
心自由跳动的地方,
Take my hand in the middle of a crisis,
黑暗(危机)之中紧握住我的手,
Pull me close, show me, baby, where the light is,
轻拥我入怀告诉我曙光在哪。


来自Gryffin/ILLENIUM/Daya的单曲《Feel Good》http://music.163.com/song/462997848/ (@网易云音乐)

评论

热度(6)

  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据